Λίστα...


Να και κάτι που με χαρακτηρίζει τον τελευταίο καιρό!!!

8 σχόλια:



ΦΟΥΛΗ είπε...

Όμορφες αλλαγές βλέπω!
μα τι γίνατε εσείς εκεί πάνω?
χαθήκατε και εσύ και η θεία....
καλή σου μέρα...

next_day είπε...

κάποιες φορές αυτό το τίποτα μπορεί να είναι πολλά!
Καλό είναι...μας ξεκουράζει και μας αναζωογονεί!!
Καλημέρες!

mariw είπε...

@ΦΟΥΛΗ. Να που τελικά έκανα κάτι, αλλά και αυτό το άφησα στη μέση!

@ next_day. Και εγώ αυτή την αναζωογόνηση περιμένω αλλά τίποτα, μωρέ μπας και στης κλείνουν το δρόμο οι νταλίκες;

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Γεια σου Μαρία μου, τί κάνεις?
Μακάρι να είχα χρόνο να κάνω κι εγώ αυτό το υπέροχο πράγμα στη λίστα σου!!
Τα ΄χω παίξει στη δουλειά όπως θα ΄χεις καταλάβει, γι΄ αυτό και δεν έχω μπει εδώ μέσα τόσον καιρό. Δύσκολα τα πράγματα.
Φιλιά!

mariw είπε...

Καλό κουράγιο Σουζάνα μου. Αλλά θα μου πεις και ποιος δεν τρέχει; Απλά, με πειράζει που δεν μπορώ να κάνω κάτι ουσιαστικό, βουλιάζουμε στη ρουτίνα των ημερών.Καλό κουράγιο Σουζάνα μου. Αλλά θα μου πεις και ποιος δεν τρέχει; Απλά, με πειράζει που δεν μπορώ να κάνω κάτι ουσιαστικό, βουλιάζουμε στη ρουτίνα των ημερών.

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Έτσι είναι δυστυχώς. Τουλάχιστον έχουμε κι αυτόν εδώ το χώρο να χαλαρώνουμε :)

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Αγαπητή mariw, τα ίδια πράγματα βλέπω ότι πρέπει να κάνουμε. Άντε να δούμε πότε θα τα προλάβουμε...

mariw είπε...

Όλα είναι θέμα σωστής διαχείρισης χρόνου μεγαλειότατε!