Καμιά ιδέα!!!

Όλο λέω να γράψω κάτι, κάτι βαθυστόχαστο και έξυπνο, αλλά μπα… δεν το έχω με τα λόγια. Μετά λέω «θα γράψω και εγώ ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη», αλλά πάλι γιατί, αφού ξέρω πως ότι ζητήσω δεν θα μου το φέρει, άρα γιατί να μπαίνω στον κόπο;



Εντωμεταξύ νιώθω ότι έχω στραγγίξει από ιδέες, έδωσα όλη μου την ενέργεια στη δουλειά και στέρεψα! Τώρα θα μου πείτε τόσα έχουν γίνει αυτές τις μέρες, εσύ τίποτα δεν πείρες χαμπάρι, να σε εμπνεύσει; Αυτές τις μέρες λοιπόν εγώ αρνήθηκα να «ενημερωθώ» για ότι συμβαίνει. Θέλω απλά να κρατήσω τα πράγματα στην καρδιά μου και στο μυαλό μου όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ, χωρίς να προσπαθεί κάποιος να με επηρεάσει. Αφού βλέπω ότι, ένα χρόνο μετά, δεν άλλαξε τίποτα ουσιαστικό.

Να γράψω για τα Χριστούγεννα που πλησιάζουν; Α! η γιορτή που λατρεύω να μισώ! Τι να πεις για αυτήν τη γιορτή που την καταντήσαμε μερικά μέτρα φωτάκια (λαμπιόνια που λένε στις ειδήσεις) και παράπονα για την αγορά που δεν κινείται (ενώ αν μπεις σε κάποιο μαγαζί κινδυνεύεις να σε ποδοπατήσουν!!!). Το μόνο που μου αρέσει σε αυτήν τη γιορτή είναι ο τρόπος που κοιτάνε τα ανίψια μου τα πάντα… με στόμα ανοιχτό και μάτια φωτεινά, σαν να είναι όλα μαγικά! Ποιος ξέρει, αν τα δω και εγώ μέσα από τα μάτια των παιδιών να αλλάξω γνώμη, να την ξανά αγαπήσω αυτήν την περίοδο του χρόνου.



Ξέρω, θα με πείτε γκρινιάρα, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Μου βγαίνει φυσικά, πρέπει να είναι γονιδιακό!

Άντε, με το καλό να μας έρθουν η γιορτές και με το ακόμα καλύτερο να μας φύγουν.

14 σχόλια:



Loth είπε...

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ..ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΑ..
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ

next_day είπε...

πρέπει όλοι να πάρουμε παραδείγματα απο το τρόπο που βλέπου τα παιδιά!!!
είναι όμορφη γιορτή για εκείνα! δεν ζητάνε πολλά, αλλά και εκπτώσεις δεν κάνουνε!!!!
Ίσως έτσι πρέπει να κοιτάμε κι εμείς!
Φιλί γλυκό καλή μου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ Η ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ.
ΟΧΙ ΓΚΡΙΝΙΕΣ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πάμε να πούμε τα κάλαντα σαν τότε,να δεις πως θα το νιώσουμε!!
Καλησπέρα mariw....φιλιά

mariw είπε...

@ all. Εντάξει τώρα γκρινιάζω γιατί με κουράζουν όλα όσα προηγούνται ή «συνοδεύουν» αυτή τη γιορτή. Αλλά ξέρω πως όταν βρεθώ με την οικογένεια μου θα αλλάξει το κλίμα.

mariw είπε...

@ΦΟΥΛΗ πάμε, πάμε ;)

tsaousa είπε...

Γράψε κάτι για τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες που παχαίνουν.
Πες για κάποιους-κάποιους που ζούν ένα μήνα με αυτά.

mariw είπε...

@ tsaousa. Πόσο δίκιο έχεις καλή μου Τσαούσα… και καλά που μου το θύμησες, αυτή την εβδομάδα πρέπει να κάνω τα μελομακάρονα της μαμάς μου!!! Καμιά καλή συνταγή;

apos είπε...

Η μόνη καλή συνταγή για μελομακάρονα που διαθέτω είναι πώς να τα τρως.

(το θέμα δεν είναι να φύγουν οι γιορτές. το θέμα είναι να φύγουμε εμείς πριν από αυτές...)

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Γεια σου Μαριώ. Η ουσία των Χριστουγέννων είναι άλλη. Αλλά την έχουμε χάσει κάπου ανάμεσα στους καλικάντζαρους και τα παγοδρόμια.
Φιλιά.

Artistz είπε...

Γεια σου Μαρία..
Δεν σε εχω ξεχασει και το ξερεις..

Χριστουγεννα θα είμαι στα μέρη σου..
Θα σου πω συντομα που λεω να κλεισω ωστε να με κατευθυνθεις και να μου προτεινεις και εσυ..

να φυγουν το γρηγοροτερο οι γιορτες..και αν γινεται μία χαρη..μπορουν να μην ξαναερθουν;..ε;

φιλια πολλα..ελπιζω να εισαι τελεια..

mariw είπε...

apos, αυτήν τη συνταγή την γνωρίζουμε πολύ καλά και εγώ και οι γοφοί μου, αν και τα πάω καλύτερα με τους κουραμπιέδες (αφαιρώντας πρώτα την άχνη).
Τη φυγή όλοι στο αίμα μας την έχουμε βλέπω!!! Να φτιάξουμε μια κιβωτό, να μπούμε όλοι μέσα και να ανοίξουμε πανιά, τι λες;


@ Σουζάνα. Κάπου ανάμεσα στους καλικάτζαρους, τα παγοδρόμια, την Ερμού, την Τσιμισκή, το mall και το cosmos.
Φιλιά και σε εσένα…


@ Artistz. Με το καλό να μας έρθεις Αντώνη. Με μεγάλη μου χαρά να σε βοηθήσω.
Όσο για τα Χριστούγεννα… εμένα δεν με πειράζουν αυτά και αυτό που πρεσβεύουν, ίσα-ίσα που αυτό το βρίσκω υπέροχο. Αυτό που με ενοχλεί είναι όλο αυτό που γίνεται μέχρι να έρθουν!
Φιλιά πολλά και περιμένω νέα σου.

There is a way είπε...

Κοίτα τα πάντα με τα μάτια του παιδιού που κρύβουμε όλοι μέσα μας:)

Φιλια

mariw είπε...

@ There is a way. το προσπαθώ